۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۸, چهارشنبه

واکنش عوامل شبکه قدرت در جهان نسبت به آگاهی های اینتریونیورسالی


به نام بی نام او
خیلی خرسند می شوم وقتی می بینم که دوستان بسیاری جدا از پیگیری و رسیدگی حقوقی و واکنشهای ژورنالیستی، نسبت به حمله "بینشی کل نگر و خدا محور" امروز، به فعالیتهای آگاه سازی اعضای مجموعه پرداخته و از کم و کیف وقایعی که عموما دوستان فقط و فقط روی مسئله عرفان کیهانی (حلقه ) که برخی تصور کرده پرونده و موارد اتهام منتسب فقط به استاد بوده و بس ! می پردازند !

اما با نگاهی دیگر می توان پی برد، وقتی استاد عزیز و گرامی تفکر و سنگ بنای آگاهی ( اینتریونیورسالی ) را در این زمان بنا می گذارند، مسلما تمام دنیا به آن واکنش های متفاوت و متناسب با وضعیت موجود خود ( تضادها ی بینشی به مانند یک بیمار ) نشان خواهند داد؛ و امروز همه قدرتهای جهانی عزم جزم کرده با لطایف الحیل، حتی با نام های فریبنده سازمان حقوق بشر، با پشتیبانی عظیم رسانه ای، با به سلطه و در خدمت در آوردن نظامهای وحدت گرای مستقل و آزاد اندیش؛ سرانجام به بند کشیدن انسان و انسانیت !
امروز به جهان اطراف خود نگاه کنیم ! نه به یک تهران و استان و ایران ! به کل جهان ! امروزه اصلاح الگوی خواب برای تمام مردم جهان اتفاق افتاده و پس این خواب عظیم در بیداری نسبی به دنبال تعبیر آن می گردند و تغییر بینش در انتخابهایشان و تغییر طبایع نرم افزاری مرسوم بین جوامع و ملتها ! آنها شاید ندانند که چه می خواهند، اما احساس سرگشتگی و گمگشتگی می کنند ( باز بقول استاد گرامی پس از اینهمه علم ! بشر امروز دنبال بند ناف خود می گردد و همه اطلاعات و خود را در آن می بیند ) و شاید ندانند گمگشته آنها همان انسان و انسانیت است و بند نافش یا همان ریسمان الهی در وحدت است و متصل به خالق هستی که از او رزق و روزی و دانش و معرفت آکاهی و کمال می گیرد .
اما فهمیده اند و می دانند که به تغییر نیاز دارند و خسته از ادامه کسالت بار عادات فردی و جمعی. انتشار تشعشع دفاعی در روح جمعی عوامل شبکه قدرت در جهان را به آن وا داشته تا با منبع و منابع انتشار این شعور به ستیز برخیزند. امروز از سلاح کم هزینه و کارآمد همیشگی و کهنه خود یعنی نفاق، ایجاد بدبینی و تقویت منیتها ( همان ابزارهای شیطانی ) استفاده نموده و با حفاظهای چندین لایه خود وارد میدان شعوری و کمال شده، بالطبع همیشه بذر نا امیدی و وسواس و عجله را در ضمیر و بستر ناخودآگاه به خودآگاه نیامده، و آماده واکنش سریع رفتاری  پاشیده؛ ولی خود همیشه امیدوار است و صبور و آگاه و شک ندارد غفلت همیشه راه نفوذ و تسخیر را می گشاید . فرمایشات استاد عزیز همیشه به سمت (سلّو ) و رهایی و شناوری ( سبّح الله ) بوده و هست و آغاز روزی بنام کلاس بی کلاسی و سرآغاز یک رویارویی سنگین تاریخی در بستری از زمان بین کمال و ضد کمال که شاید امروز نسیمی از آن طوفان به مشام می رسد.

هنوز ترفندها رو نشده و حیله ها و نیرنگها در راه است و پایان آن نیست ! ساده اندیشی است تمام توان خود را از بی نهایت کالبد وجودی، متاثر فقط از کالبد روانی خود شویم و احساس بر ما غلبه کند ! چرا که غیرارگانیک ها و حتی ارگانیک های قدرت طلب ! درکی از احساس ندارند ! اما از قابلیتها و ضعفهای این کالبد لطیف آگاهی کامل دارند. امروز بر ماست که نظر بلند و نافذ خود را، حتی در تغییر نرم افزارهای وجود بی پایان انسان ( که همه تجربه کرده ایم )، معطوف به نگاه های سطحی نکنیم؛ عمقی نگری و غواصی در اقیانوس بیکران آگاهی اینتریونیورسالی و مقابله با موجهای طوفنده را بیاموزیم، باشد که گنجهای معرفتی آن را بیابیم.
برای همراه عزیز و همیشگی مان جناب جوشقانی طلب خیر و کنترلها و ... را اعلام نماییم.    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر