۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

آشنایی بیشتر با آموزه های مثبت عرفان حلقه، فرادرمانی و سایمنتولوژ




بسم الله الرحمن الرحیم
آشنایی بیشتر با آموزه های مثبت عرفان حلقه، فرادرمانی و سایمنتولوژی

مخالفان عرفان حلقه و فرادرمانی از این هراس و اضطراب دارند که شاید این مجموعه معنوی، علمی و تجربی برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان به دنبال پایگذاری و تثبیت دین و مذهبی جدیدی به غیر از اسلام و تشیع است! در نگاه نخست بنظر می رسد کلیت این نگرانی کاملا بجا باشد، ولی این شبهه در خصوص آموزه های عرفان حلقه؛ به دلایل محکم زیر فقط یک توهم و تصور ذهنی در دیدگاه عزیزان فعال در موسسه ادیان و مذاهب و یا موسسه بهداشت معنوی و... بیش نیست.
به حمدالله عرفان حلقه و آموزه های علمی و تجربی فرادرمانی و سایمنتولوژی، وابسته به هیچ یک از گروه های نوظهور معنوی، شیطانی، غیر مسلمان و یا مدعیان دروغین در سراسر عالم نبوده، نیست و نخواهد بود.
با آموزه های بر حق علمی و تجربی عرفان حلقه و فرادرمانی قرار نیست هیچ دین و مذهب جدیدی اختراع و ایجاد شود، بلکه با این آموزه ها زمینه ارتقاء بینش الهی انسان های حق طلب و اسلام خواه برای خلاصی از اغواگری های متنوع شبکه هوشمندی منفی بیش از پیش فراهم می گردد./ انشاالله
میلیون ها همراه عرفان حلقه و فرادرمانی ضمن احترام و شهادت به رسالت الهی و وجود همه پیامبران بخصوص پیامبر خاتم حضرت محمد(ص)، صالحین و ائمه اطهار علیهم السلام و روحانیت حقیقی، همه از منتظران حضور در ظهور منجی عالم بشریت بوده و مدعی ایجاد هیچ دین و مذهب جدیدی نیستند.
همه همراهان عرفان کیهانی و فرادرمانی به خدای یکتا موحد، مسلمان، شیعه اهلبیت علیهم السلام و پایبند و متعهد به قوانین و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگز اجازه نمی دهند افراد و گروه های خاص با بهانه بهداشت معنوی و یا هر بهانه دیگری، با شایعه پراکنی، اتهام و جو سازی یک سویه حقیقت را سرپوش، سرکوب و حقیقت خواهان را مصلوب کنند.
دفاع از حق و شهادت به حقیقت وظیفه شرعی و عرفی هر انسان آزاده، موحد، مسلمان و شیعه اهلبیت علیهم السلام است. از اینرو برای رساندن اسناد و مدارک مستدل سه سال تهاجم توهم گونه و یکسویه علیه عرفان حلقه و فرادرمانی به دست و سمع و نظر همه آحاد جامعه حق طلب و اسلام خواه، هر فرادرمانگر حداکثر تلاش خود را بعمل می اورد.
تحقیق و پژوهش حقانیت در اصول دین مبین اسلام از جمله توحید، عدالت، معاد ، نبوت و امامت حق الهی تک تک انسان ها است، و لذا آموزه های عرفان حلقه فرصت شناخت، فهم و درک علمی و تجربی  اصول مهم دین حنیف اسلام را برای همه علاقمندان فراهم نموده است.
با آموزه های عرفان حلقه و فرادرمانی هیچ دین و مذهب جدیدی تاسیس، ایجاد و ثبت نمی شود، زیرا این اموزه ها قویا موجب تقویت دین حنیف اسلام و موید خاتمیت پیامبر اکرم(ص) و اثبات کننده اساس مذهب حقه جعفری علیه السلام و ولایت و زمینه ساز ارتقاء بینش الهی عمومی است.
آموزه های علمی و تجربی عرفان حلقه دریچه نوینی برای ارتقاء نظر همه انسان ها به اصول دین حنیف اسلام و اثبات کننده حقانیت صالحین متمرکز در هوشمندی وحدت بخش الهی است.
آموزه های علمی و تجربی عرفان حلقه و فرادرمانی دست همه معاندین، متظاهرین و شیاطین انس و جن را باز و همه ترفندها و اغواگری های ایشان در مسیر صراط مستقیم الهی را خنثی می نماید. انشاالله
آموزه های علمی تجربی عرفان حلقه با فرادرمانی آغاز و به ارتقاء بینش الهی فردی و اجتماعی در سلامت ذهن و روان و روح جمعی منجر می گردد.
آموزه های علمی و تجربی عرفان حلقه و فرادرمانی با هدایت هوشمندی مثبت الهی به هیچوجه مجوزی برای تداوم و اشاعه بی بندوباری و کاربرد شیطانی انرژی نوع دوم و کاربرد حلقه های رحمانیت برای رسیدن به اهداف و اغراض شخصی و گروهی نیست.
آموزه های علمی و تجربی عرقان حلقه و فرادرمانی آزمونی سرنوشت ساز است برای همه کسانی که ادعای فرزندی آدم(ع) را نموده اند، تا با بکار گیری عام حلقه های رحمت الهی، اختیار خود را بکار گیرندد ( با او یا بدون او) و نه تنها در نظر بلکه در عمل نیز ثابت کنند که واقعا فرزند آدم(ع) هستند یا با ابراز تکبر و برتری طلبی فرزندی ابلیس را برگزیده اند!
هر مدعی فرزندی آدم(ع) پس از گرفتن حلقه های رحمت عام الهی یک سهم جدایی ناپذیر در رهایی و یا گرفتاری آدم (ع) در جهان دو قطبی مملو از رنج و مشقت دارد.
آموزه های علمی و تجربی عرفان حلقه و فرادرمانی همسو با کتب آسمانی بخصوص قرآن کریم، رمز گشای عینی گوشه هایی از آیات روشن الهی است.
رفتار مودبانه ، منطقی و مطیع در برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران توسط استاد محمدعلی طاهری به عنوان بنیانگذار این رشته ارزشمند و میلیون ها فرادرمانگر در طی بیش از سه سال تهاجم هرمنوتیک و تخریبی و تفرقه افکنانه افراد و گروه های خاص نگران، تا کنون حقانیت این جریان معنوی، علمی و تجربی را در عمل نیز به اثبات رسانیده است.الحمدلله
با ارزوی توفیق الهی در ارتقاء بینش اسلامی و عرفان کمال
18/اردیبهشت/1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر