۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۸, چهارشنبه

بازي جديد و غيرانساني ديگري از مخالفان عرفان حلقه


به نام بي نام او
قابل توجه تمام رهروان عرفان حلقه و مردم سرزمين پارس
مخالفان عرفان حلقه كه خود را در انتهاي راه مي بينند، در حال سپري نمودن نفس هاي آخر خود مي باشند . . .

اين افراد در اين انتها سعي مي نمايند تا با هر ترفندي كه شده و با استفاده از تمامي امكانات در نهايت به اهداف شوم خود كه همانا از بين بردن حقيقت الهي است به گمان خود رسيده و عرفان حلقه را در ايران متوقف نمايند.
پس از شكست اين افراد در مورد گرفتن اعتراف از استاد عزيز، متاسفانه خبرهايي به دست رسيده است كه افرادي با در دست گرفتن برگه هاي زير در سطح شهرهاي ايران راه افتاده اند و به گمان خود مي خواهند چهره ي استاد محمد علي طاهري عزيز نابغه و دانشمند بزرگ ايراني و مجموعه الهي عرفان كيهاني(حلقه) را تخريب نمايند.
اين رفتارهاي ناشايست كه نشان از كوتاهي فكر معاندان عرفان حلقه و همچنين خالي بودن دست آنها دارد، در نهايت چيزي به جز رسوايي آنها را در بر نخواهند داشت.
از تمامي رهروان محترم عرفان حلقه درخواست مي شود ضمن اطلاع رساني اين موضوع به همگان، با هوشياري نسبت به اين موضوع نسبت به آگاه سازي افراد در سطوح كوچك و بزرگ پرداخته تا اين نيرنگ نيز با ياري الهي و همياري تمامي دوستان در سياهچال تاريكي دفن گردد.
در پايان هم بار ديگر اعلام مي داريم، همه ي ما رهروان عرفان حلقه ضمن پايبندي به قوانين ملي، خواستار آزادي هرچه سريعتر استاد عشق و رهروان عزيزمان مي باشيم و در صورت ادامه ي اين روند، ما بر تمام فعاليت هاي خود اعم از گسترش نشر آموزه هاي عرفان حلقه و . . . گسترش خواهيم داد و به افشاي چهره ي اين ناجوانمردان بشري كه حتي در روز ولادت علي (ع) كه نماد جوانمردي است از بيان تبريك اين روز در وبلاگ هاي خود عاجز بوده اند، خواهيم پرداخت. و اين رفتار آنها كاملاً‌ نشان مي دهد كه اين افراد آينه ي تمام نماي ناجوانمردان عالم هستند. 
همچنين در انتهاي اين مطلب از رياست محترم قوه ي قضاييه، دادستان محترم تهران و ساير مراجع ذيصلاح قانوني تقاضا داريم با دخالت مستقيم در جريان بازداشت استاد عزيز و رهروان اين راه از ادامه ي اين روند غيرقانوني كه درصدد تخريب جامعه ايران و نظام قانوني آن توسط عده اي انسان معاند مي باشد جلوگيري به عمل نمايند.
با تشكر و به اميد آزادي استاد عشق و تمام رهروان پرتوان عرفان حلقه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر